piątek, 25 maja 2012

Żyję!!

O rety... ale mnie dopadło jakieś okropieństwo!! i znów na minusie wagowym jestem:| dlaczego wszędzie piszą jak schudnąć, a nigdzie jak przytyć? zmieńmy temat...
Dziś dostałam paczuszkę, a w niej piękne prezenciki od Czarownicy z wymianki kwiatowej.... ale niestety zapomniałam o zrobieniu zdjęć całości... pokarzę po części co otrzymałam;) ale nie dziś;)
Ja dla mojej wymiankowej pary przygotowałam tylko pinkeepa, takiego:
w żółtych kwiatuszkach środeczki zrobiłam z kryształków (czy jak to się nazywa);):


Pozdrawiam Wszystkich niebiesko i buziolki przesyłam:):* 

Ps. szukam jakiegoś wzoru do haftu "sweet home", lub coś a'la haft ukraiński, jeśli ktoś coś ma bardzo proszę o wzorki!:)
 

4 komentarze:

  1. Super prezent ...a te środki to koraliki...:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za życzenia!
    Święta racja z tym "czuciem"
    Ja to się czuję na 16 ale tak być nie może :) bo moje dziecko ma już tyle :)

    OdpowiedzUsuń