piątek, 20 lipca 2012

Voilà ☺

Aniołeczek jest skończony i dziś wyleci do Juleczki do USA, mam nadzieję, że się spodoba:)

całość wygląda tak:

wianuszek ozdobiłam kryształkami różowymi i srebrnymi:

zamiast pauz w dacie też przykleiłam kryształki ale mało widoczne:

jak ja uwielbiam te haftowanki:):) mam kilka "zamówień" teraz zabieram się za haft dla mojego przyjaciela Misia z okazji ślubu, na którym niestety nie będę bo to również za wielką kałużą;) Następnie Aniłek ślubny - dla niego kupiłam koronkę bo chcę zrobić mu suknie ślubną;) i dwie wyszywanki dla Nadusi i Nicole jedna na niebiesko, druga na różowo:) kiedy ja to wszystko zrobię... a i jeszcze jedną karteczkę na imieniny dla Ani chcę zrobić... Czyli troszkę pracy przede mną:):) ale ja się cieszę bo bardzo lubię iksikować i Aniłki szyć:)
aaaa.... udało mi się kupić sukienkę tę moją wymarzoną... sialalalalalala... ale się cieszę:):) o taką o:
zdjęcie pochodzi ze strony KLIK

Dziękuję wszystkim a komentarze:) Pozdrawiam niebiesko i słonecznie buziolki dla Was:*:)

11 komentarzy:

  1. Aniołek śliczny napewno sie spodoba..sukienka też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kiecka! :)
    A Aniołek jest najsłodszy i najpiękniejszy ze wszystkich haftowanych aniołków. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka ,a aniołek uroczy ,jestem pewna,że sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aniołek jest przecudny - coraz bardziej mnie kuszą te hafty.. sukienka świetna:)

    www.mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny aniołek i piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniolek jest bardzo slodki.

    OdpowiedzUsuń
  7. sukieneczka cudna i jesli jest takiego niebieskiego koloru z z głebi serducha zazdroszcze :D ... aniołeczek jest boski spodoba sie i to bardzo pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno sie spodoba :) bo jest absolutnie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kryształki są śliczniusie! Lubię ten efekt niespodzianki w hafcie!Aniołek słodziutki! Ale sukienka, hoho! Ja nie dziwię się, że taki kawał drogi jechałaś po nią! Boska! Moje kolorki ulubieńsze! Aż się prosi by po pleckach smyrać...Cudo! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniutki aniołek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń