niedziela, 5 sierpnia 2012

plotę trzy po trzy...

Jestem w ciągu... plotę kiedy tylko mogę... już mnie paluchy bolą od tego plecenia;) ale jeszcze dużo przede mną do poplecenia;) czekam na nowe sznureczki:):):) będzie więcej kolorków!! Oby tylko były takie cienkie jak te co miałam (bo nawlekanie koralików na czarne było horrorem). Moja kolekcja jeszcze do niedawna wyglądała tak:


Ale fioletowa poleci do Gosiaka, czarne dla Natalki i Madziorka, złota dla Elitki-Sierritki, miętowa dla Muszki... a dla mnie się niewiele ostanie;) ale jeszcze poplotę bo na kolejne mam zamówienia:):):)

Wyszyłam Aniołeczka dla Babci Aniołkowej...naszej pielgrzymkowej Babci u której nocuję już od 10 lat!! bo prawdopodobnie i w tym roku podreptam w Pieszej Pielgrzymce Tarnowskiej na Jasną Górę... oby się udało oby mój szef dostał wolne!! Ogólnie to już 30 pielgrzymka, a moja 10 więc dwie rocznice;):):)


Co do wyjazdu do Poznania to zdjęć nie będzie;p było to nasze babskie spotkanie i raczej nie nadaje się nic na upublicznianie:) powiem tylko tyle, że było EXTRA!!!!

Pozdrawiam Was niebiesko i życzę miłego tygodnia!:):) buziolki:*:)

5 komentarzy:

  1. Czułam, że to było czadowe babskie! I dobrze Ci Kochana! Nawet mój małżonek stwierdził, że takie wyjazdy potrzebne są! Ja odliczam do września i mojego wyjazdu! Bransoletki cudowne! Nie dziwię się, że rozchodzą się jak ciepłe bułeczki! Buziaki!
    P.S. Kochana! Te zdjątka mnie ciekawiły ze względu na Poznań! Byłam tam jako dziecko i raz jakieś 10 lat temu w Ikei. Nie chciałam być namolna i wchodzić Ci w prywatę. Rozumiem i cieszę się, że się dobrze bawiłaś! Ściskam Cię mocno! Buziaki! aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) To świetnie że wypad się udał ;) Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te bransolety! I świetnie wyglądają wszystkie razem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja droga - szewc bez butów chodzi! ;p A bransoletki prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń