poniedziałek, 19 listopada 2012

iksikowe różności

Oprócz cukierasków dla zwyciężczyń w moim candy zaczęłam wyszywać karteczkę dla Mamci z okazji urodzin, jeszcze nie jest skończona na dzień dzisiejszy wygląda tak:


jak zobaczyłam ten wzór od razu pomyślałam o mojej Mamci:) dlaczego... bo Mama uwielbia kociaki, bo rower to jej ulubiony środek komunikacji i nawet w zimie nim śmiga do pracy, bo lubi kwiaty i ogólnie przyrodę (elementy brakujące jeszcze w tym hafcie)
Kolejne zakończone iksiki to ciastek piernikowy men;) już drugi jeszcze kilka chcę wyszyć do świąt... mam nadzieję, że zdążę;) bo mam jeszcze kilka wyszywanek do zrobienia.



Moja Siostra za kilka tygodni przeprowadza się do nowego domku dlatego też dla niej przygotowałam taką wyszywankę... jest maleńka i z niej zrobię brelok do kluczy:)


To chyba wszystko co chciałam Wam pokazać... no jeszcze czekają cukieraski, ale pokażę je Wam jak będę wiedzieć, że dotarły do Agnieszek:)

Pozdrawiam niebiesko miłego tygodnia życzę:)

Dziękuję za każde miłe słówko... dodaję twórczych skrzydeł
i jeszcze taka cudna nutka, która mnie się bardzo podoba....



5 komentarzy:

  1. śliczne wyszywanki:) do świąt jeszcze trochę czasu więc może z kilkoma słodkimi pierniczkami zdążysz, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kochana, piękne prace :) Pozdrawiam i wkrótce napisze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne hafciki :) Takie radosne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń