wtorek, 20 sierpnia 2013

żyję

witajcie:)
Oj... zaniedbuję tego mojego bloga.... i Wasze też marnie oglądam... ale nie mam sił... poTworki jakieś robię, ale marnie... no cóż... czekam na wrzesień:) mam nadzieję, że z nowym miesiącem nowe siły i natchnienie przyjdzie:) 
Troszkę prywaty na PPT w tym roku nie mogłam iść, troszkę mi smutno i przykro z tego powodu no ale tak musiał być, mam nadzieję, że uda mi się do Częstochowy na wejście pojechać:)
Pokażę Wam co tam ostatnim czasem zrobiłam:






Niewiele tego, ale zawsze coś jest;) 
Pozdrawiam niebiesko :)



5 komentarzy:

  1. Super, że żyjesz :) Cieszę się bardzo :) A że nadal leniuchujesz, to akurat zazdroszczę :) Bransoletki robisz cudne jak zawsze :)
    A może hafcik? Bez pośpiechu, parę krzyżyków :) Bo ja lubię Twoje hafciki :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. same cudnosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze same śliczności u Ciebie!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ze skrzydałkiem bardzo przypadła mi do gustu:) cała reszta też śliczna, a wena jeszcze przyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze mi się podobają Twoje bransoletki, są wyjątkowe!:)

    OdpowiedzUsuń