poniedziałek, 9 listopada 2015

Nowe iksiki :)

Witajcie :)

Jak w tytule powstały nowe krzyżyki na moich kanwach i tak metryczka już 'skończona' :) czekam na narodziny dzidziusia i będzie można wyszyć imię i uzupełnić pozostałe dane :)


Postawiłam też kolejne krzyżyki na aidzie dla Ami z misiem i kotkami :)


Dziś wieczorem zabieram się za bransoletki na świąteczne prezenty :)
Aaa... i jeszcze takie kolczyki w stylu boho spoTworzyłam :)
Kolczyki te wykonałam wg TEGO tutorialu :)
Po za tym u nas codzienność czyli zabawy z Ami od rana do wieczora, pranie gotowanie i sprzątanie :)
Pozdrawiam Was i buziolki przesyłam :*

6 komentarzy:

  1. Te maleńkie krzyżyki słodziutkie, ale widzę też duże wyzwanie. które się pięknie wyłania.! Koraliczków zazdroszczę, bo moje śpią z braku czasu właścicielki. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to duże wyzwanie już się prawie dwa lata wyszywa ;) ale teraz postanowiłam sobie, że do 2 urodzin Amelki muszę go wreszcie wyszyć :)

      Usuń
  2. Oj ten duży haft będzie piękny! już się nie mogę doczekać dalszego ciągu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny hafcik na metryczke ale ten z kotkiem juz jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny argument by powrócić do haftu krzyżykowego :)
    Pięknie wyhaftowana metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czy posiadasz może wzór i rozpisane kolory jak wyszyć. Potrzebuje dla mamy, bo chciałam zrobić prezent na urodziny dla koleżanki bo niedługo rodzi ?

    OdpowiedzUsuń