środa, 7 marca 2012

"biedroneczki są w kropeczki...."

Ja dziś tak króciutko i szybciutko.... Skończyłam robić wymiankowe COŚ dla Mysi:) mam nadzieję, że jej się spodoba, co dla niej zrobiłam:)
A teraz chcę Wam pokazać coś co już dawno temu zrobiłam, ale nie mogłam pokazać bo taki był regulamin konkursu;) wyszyłam zakładeczkę w biedroneczki:) o taką oto:


Dziękuję Pamke za zorganizowanie tej super zabawy, była to moja pierwsza blogowa zabawa:):)

Zapraszam Was na moje cukieraski i równocześnie dziękuję tym, którzy się już zapisali:):)
A teraz już uciekam lulać:) Dobrej nocki:)
Pozdrawiam Was wszystkich niebiesko i wiosennie:):) buziakuję:*:*

4 komentarze:

  1. Słodkie te biedroneczki, od razu przypominają wiosnę... która de facto już do nas idzie... już ją powolutku widać z czego się ogromnie cieszę :):) Pozdrawiam w Twoich niebieskich klimatach :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne biedroneczki :)Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo piekna zakladeczka...biedronki sliczniutkie...

    OdpowiedzUsuń