poniedziałek, 5 marca 2012

niespodziewajka x 2:):)

Jak mi miło:):) dostałam wyróżnienie, to znaczy mój blog:):) Aniu z Niebieskich Migdałów bardzo Ci za to dziękuję:):):) i jak się teraz jeszcze okazało zostałam również wyróżniona przez blog jest jeden rytm, jeden rytm, Dakoli Tobie również dziękuję!!:):):):) czyli ktoś tu do mnie czasem kuka;) i to niezmiernie cieszy:):):) Ale są pewne zasady oto one:
1. Umieścić linka do bloga osoby, od której otrzymałam nominację
2. Wkleić logo na swoim blogu
3. Napisać 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie
4. Nominować 10 kolejnych osób


A teraz coś o mnie... hmmm... od czego tu zacząć...
  1. Uzależniona od niebieskiego koloru... ale kocham to!!
  2. Dzień bez czekolady jest dniem straconym, pochłaniam ją w duuuużych ilościach (albo i w jeszcze większych;))
  3. Mam siostrę ksero... tak tak jestem z bliźniąt:):)
  4. Nie cierpię wstawać rano :|
  5. uwielbiam czytać książki:)
  6. Chyba troszkę uzależniona jestem od internetu;)
  7. Kocham morze...  ale nie nasz Bałtyk;) 
A teraz nominacje:

Ja wiem, że część z moich nominowanych już była wyróżniana... ale chcę moje Drogie Panie abyście wiedziały, że Wasze blogi są moją inspiracją i bardzo  lubię do Was zaglądać! dziękuję, że jesteście!
Pozdrawiam Wszystkich niebiesko:) i buziakuję :*:*:*:*

Ps. czytam piękną książkę "Tysiąc wspaniałych słońc, polecam... 

5 komentarzy:

  1. Tak, wstawanie rano jest okropne!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) i serdecznie dziękuję za wyróżnienie :* jestem na prawdę zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróznienia i serdecznie dziękuje :)Bardzo mi miło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje Gratulacje kochana!!! I oczywiście baardzo dziękuje za Wyróżnienie :*:*:*:* Pozdrawiam Cie serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że pisanie o sobie sprawiło Ci frajdę;)
    Mi to zawsze najwięcej czasu zajmuje!

    Czekoladę kocham i ja. Dlatego nigdy nie mogłam wytrzymać na żadnej diecie;P Mój pies też to ma. Kocha czekoladę. Niestety jemu wolno tylko tą "psią" ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń