wtorek, 22 stycznia 2013

Wymianka nr 2

Dziś znów u mnie wymiankowo i znów plotłam bransoletki:) Marioli spodobały się moje poplecione i zapytała o wymiankę a ja z chęcią się zgodziłam na coś do leśnego pokoiku Emileczki:) miałam sama wybrać kolorystykę i tak poplotło mi się:
złote trio:

srebrnie i...

różowe poplecione:

perłowe poplecione:

wszystkie poplecione:

A ja od Marioli otrzymałam takie oto cudeńka:
ta brązowa sowa obłędna!


Przepraszam  za jakość zdjęć.
Teraz u mnie wyszywająco ze względu na "zniknęcie" kilku haftów muszę je nadrobić w tym SAL u Hani i TUSAL'owy słoiczek na nowo muszę ozdobić. Tak więc zmykam do iksikowania!
Pozdrawiam niebiesko dziękuję za komentarze, buziolki:* Miłego wieczorku:)

a i jeszcze takie ♫ nanana .... tak się mnie skojarzyło z tą zimą... choć tam pełnia lata;)


14 komentarzy:

  1. Plecionki wszystkie przepiękne ! Perłowa śliczna !!! Fajne sówki :) A któż tam z Turnałem śpiewa tak pięknie ?
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również się podoba duet Grzegorza z Basią Gąsienicą Giewont :)

      Usuń
  2. same ślicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne plecionki , piękna wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne bransoletki:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Sowa jest rewelacyjna, jak i zresztą twoje bronsoletki... fajna sprawa z tymi wymiankami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyzbym wypatrzyła u Ciebie seterka?
    Z misiaczka możesz być dumna - wyszedł piękny!
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjęciu jesteś z psem seterem? Wypatrzyłam rudzielca, kiedyś takiego miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa... ten pies to moja pisia Frajda:) i jest spanielem:)

      Usuń
    2. Spaniela nie miałam ;-) Każdy rudzielec jest piękny!
      Pozdrawiam!

      Usuń