wtorek, 26 marca 2013

nareszcie się udało:):)

Po kilku próbach szydełkowych serduszek poddałam się bo wychodziło coś co w niczym serca nie przypominało... postanowiłam więc spróbować coś innego i po pierwszej próbie się udało:):) kwiatuszki co prawda krzywe, nierówne i takie koślawe ale jak na pierwszy raz jestem zadowolona:):) kolejne wychodziły coraz lepsze:) i tak oto prezentują się moje kwiatuchy:



Oprócz kwiatuszków pokaże jeszcze moje hafcikowe poTworki, zdjęcia fatalne bo robione telefonem przy zachodzącym świetle:
breloczek dla Loletki:


 Breloczek dla mojej przyjaciółki, wróciła do PL po 6 latach do nowego mieszkanka dlatego taki oto motyw:)

Aniołeczek wiosenny:



Dla Ani za cudny wieszaczek (zrobię zdjęcia i zaprezentuję w kolejnym poście), wszyscy są nim zachwyceni bo wygląda o niebo lepiej od oryginału:) Aniu dziękujemy raz jeszcze:)

A teraz zmykam do szydełka bo wciągnęły mnie te kwiatuszki, zawsze chciałam się nauczyć je robić i się udało:):) ale daleko im od ideału a jak wiadomo praktyka czyni mistrza:)

Pozdrawiam niebiesko i mimo iż za oknem jest to coś dziwnego to ciepłe wiosenne uściski dla Was:) buziolki:*:))



15 komentarzy:

  1. Piękne wiosenne kwiatuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze koty... z szydełkiem
    fajne te kwiatki


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie kwitnie za oknem, to trzeba sobie wydziergać;)
    Fajne kwiatki i breloczki też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne ci wyszły te kwiatuszki:) a szydełko wciąga, oj wciąga:)
    Ale te twoje hafciki- breloki są suuuuuuuuuper, aniołka sama bym chciała taki jest optymistyczny:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatuszki wyszły ci sliczne i cudne hafciki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kwiatuszki:) Podziwiam, bo ja w ogóle nie mam cierpliwości do takich szydełkowych prac:) Breloczki też świetne, zwłaszcza ten z aniołkiem podbił moje serce:) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znów zachłystuję się tym co prezentujesz i trwam w podziwie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hafciki śliczne,a kwiatki szydełkowe bardzo mi się podobają:) Ciekawe, do czego je wykorzystasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne !!! :) Pozdrawiam z handmadowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszły Ci kwiatki szydełkowe, a hafciki jak zwykle urocze:) Zdrowych i szczęśliwych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze te breloczki... niby taki drobiazg a cieszy oko... a co do nauki szydełkowania ja też się przymierzam... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, dziękuję za miłe słowa :) Ja jestem zachwycona wiosennym aniołkiem, mam go na biurku bo szkoda mi go przypiąć do czegokolwiek - cały czas (nawet teraz) sobie na niego patrzę i podziwiam. Dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie kwiatuszki :) gratuluję udanego debiutu!

    OdpowiedzUsuń