piątek, 22 lutego 2013

Anioły niebieskie, niebieskie Anioły....

 ".... dużo w Was radości i dobrej pogody.... 
....gdy skrzydłem Cię trącą już jesteś ich bratem...."
 takie oto trzy niebieskie Aniołeczki wyszyłam dla córeczki Tysi:):
 ♥
 ♥
 ♥
♥♥♥

Wikusia  jak ja,  uwielbia niebieski kolor, stąd też Aniołki w takich barwach:) specjalnie dla niej jeszcze poplotłam niebieskie branso (brak zdjęcia) i misiowe lulilaj:


A Tysi wyszyłam urodzinową karteczkę z kwiatami, (Kochana raz jeszcze życzę Ci wszystkiego cudnego!)


Dwie zakładki do książki, brązową (chyba jeden z ulubionych kolorków solenizantki)i niebieską (z wiadomych powodów;)):



 Poplotłam trzy po trzy z różnymi koralikami w różnych kolorach:


Jeszcze coś tam było ale nie mam zdjęć;) ja to tak mam, że pakuję wysyłam, a zapominam focić;)

Tysia to moja bratnia dusza, nigdy się nie spodziewałam, że dzięki blogowi poznam tak wspaniałą, pełną ciepła, cierpliwości, życzliwości i mądrości osobę!
Bardzo się cieszę, że dziewczynkom malinkom podobają się moje poTworki:)

Pozdrawiam Was niebiesko życzę miłego weekendu:):*
Kochane, dziękuję Wam za miłe komentarze:)  pod ostatnim postem:) uwielbiam je czytać:)
 
i jeszcze tradycyjne nutki SDM'owe:

  
PS. tęsknie za wiosną!!

26 komentarzy:

  1. Prześliczne hafciki:) Bransoletki - cudo:D Zakochana jestem w tych aniołkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne aniołki :) A te zakładki :) aż chce się czytać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace!!!
    anielskie zawieszki - przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hafty zachwycają :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm, dziewczyna wie, jaki kolor najładniejszy;)Aniołki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mnóstwo pięknych prac! Aniołki rozczulające!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yolciu, a wiesz, ze ostatnio kupiłam naszyjnik pleciony podobną techniką? I zastanawiałam się, jak toto jest robione:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne te podusie z aniołkami ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już podziwiałam na blogu szczęśliwej posiadaczki tych cudowności.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafciki cudowne, podziwiam, aniołki sama słodycz ♥
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne anioły!!! No zachwycające! A zresztą inne twory tez śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo się u ciebie dzieje, i takie cudowności

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne aniołki zrobiłaś! Ogromnie podobają mi się te malutkie zawieszki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Jolciu, to my Ci dziękujemy za tą przemiłą niespodziankę :) Wszystko jest prześliczne co podkreślałam na swoim blogu:) Ja cieszę nie niezmiernie, że mogłam poznać Ciebie, osobę o niezwykłym i wrażliwym wnętrzu barwy wszystkich odcieni niebieskiego... nieba :)
    Buziaki od nas ogromne :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaale śliczne aniołeczki!!! no urocze!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczności, a co do wiosny to też już jej wyglądam z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale u Ciebie pracowicie! Cudeńka:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowności :) napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne aniołki :) Nie mogę się napatrzeć !
    Cudo, cudo, cudo :)
    Dziękuję Ci za odwiedziny i miłe słowa :*
    Pozdrawiam serdecznie- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne aniołeczki.
    jaka różnorodność prac ! pięknie!

    OdpowiedzUsuń